Dessa mynt... Jag ser dem överallt i olika kvalitet och snygghet. De flesta jag ser har en enda bokstav på, första bokstaven på ett namn troligen. Det är så himla roligt för jag började med dem redan 2008. Jag har alltid hamrat in hela namnen för det tycker jag är roligare och snyggare och det är så jag alltid jobbat.
 
Idag valde jag att göra ett litet mynt som ett extra tillägg till ett halsband, där hon önskar ha barnen på varsitt mynt men ändå ville att Han skulle vara med, "fast inte lika stort", "inte lika utmärkande" och "iögonenstickande för barnen"... Jag tycker det blev supersnyggt! Så nu har hon båda sina barn OCH sin nya kärlek runt halsen varje dag!
 
Här hittar du direktlänken för att shoppa några mynt till dig eller någon du älskar ==> Name coins.
Och här kan du läsa mer om mig, vad jag gör och hur jag jobbar ==> Min story.
Love is da shit!
 
Kärlek
Amanda Egilson
 
 
Ps! Föredrar du hela namnet eller bara en initial på myntet?

Kommentera

Publiceras ej